bunga

~menjadi hak mutlak ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My Photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,isteri solehah kepada Tariq Huzairi serta bonda kepada zuriat-zuriat kami berdua,sangat simple,degil*suami sy cakap kalau tanya saya mampuih tak mengaku*sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan seorang isteri yang amat sygkan suami dan zuriatnya, pernah melalui zaman kehidupan PJJ kini sudah sebumbung.~saya sedang berusaha membina rumahtangga yang bahagia hingga ke syurga...dan berdoa semoga mendapat anak kembar :)

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak Tariq Huzairi dan Raihana Humaira,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, April 26, 2011

dapat kabinet dapur baru!

semalam lepas balik kerja,
tetiba laki aku buat suprise
"jom p tengok rak nak letak dapur gas."
hurm...
hati aku dan munga2 chenta dah...
"boleh..boleh..boleh...
tapi dgn syarat sy tengok je ...awak pilih dan bayar boleh?"
so balik je dari tempat kerja terus la pergi singgah kedai perabot
dengan jayanya laki aku telah merembat kabinet dapur yang ditambah saploh hengget oleh aku pasai aku yang nak design tu sampai boleh3x..HAHAHA mendapat la kan...
kira oklah kan...sama-sama...
balik jer..aku terus rasmi dapur aku masak ciken chop(ciken chop aku tersalah masuk sos tomato nasib ler laki aku jenis bedal je...)
dan yang paling penting ada tetamu...iaitu pot-pot(puteri)
hehehe
oh lupa nak bagi tau...
kita ada warga fmly baru dah....sangat suka...
nanti la kita umumkan secara rasmi ye...buat pres confrence hehehe
pukul 9 lebih baru kabinet dapur sampai...hehehe dengan jayanya aku telah tersengih dkt laki aku....
tetiba dia pulak terkeluar satu ayat "saya rasa lega la awak"
aik...aku yang dapat kabinet dapur dia yang lega..apa kes....dah pelik dah ni...
"apesal awak?"
"lega la nak balik kerja kali ni dah ada dapur,lengkap ckit nak tinggal awk lepas ni"
ceh...aku ingatkan lega apa lah tadi....huh..bikin saspen je laki aku ni...
pagi ni pulak..aku bangun awal(pukul 7.10 tu kira awal la kan?HAHAHA)
aku masak murtabak megi.
sangat rajin kan?alah jangan puji depan2 tau nnt lebih kembang lagik aset2 yang sedia ada ni...ngeee
petang ni aku tengah plan nak masak apa...any idea?
bagila...aku tengah mood rajin nak memasak ni..hahaha
nota tapak tangan gatai tanda nak dpt duit banyak ~ baru dapat kabinet dapur aku kecoh org lain dapat dapur riban-riban kecoh xpelah...HAHAHA oklah kan dari xde langsung....aku bukan senang nak dapat dgn cara yang senang dan mudah..semua yang aku dapat hasil kerja diri sdri.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...