aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, July 22, 2012

cemara spa memang best!

Assalamualaikum ^^

Time lelaki kacak tu balik ritu,aku telah membuli beliau untuk menghantar,mengambil serta mengeluarkan duit poket untuk aku ke spa...hehehe
tang poket tu penting!!!

al-kisahnya kan telinga aku ni sejak dari pregnant ni makin menjadi-jadi kau,gatal dia...
rasa macam ank cabut je telinga ni kat bawah tengok apa yang ada...bila korek suci murni je...buat sakit telinga je...aku p klinik bagi ubat yang sama,jumpa doktor dekat hospital pun sama jugak...
sebelum pregnant pun gatal-gatal jugak dekat dalam telinga ni...tapi taklah seteruk sekarang.

satu malam tu aku memang rasa gatal sangattttttttttttttt
maka aku pun paksa lelaki kacak tu tiup telinga aku sampai aku tidur hehehe
*walaupun aku memang dah sangat gatal dengan dia kihkihkih*
setelah itu lelaki kacak ni memaksa aku buat rawatan resdung,kalau tengok dari segi muka aku suci je..tadak pulak jerawat bagai....entah dah dia ofer aku okeh je...
apalah sangat suakan muka aku je ni hahaha

then aku pun pergi lah ke spa kak sue.
cemara spa,dekat parit buntar area pejabat mara.
hoiii servis tak payah cerita memang tip top sangat!
meletops tau noks.
sebelum sebelum ni aku dah pernah la p.
buat rawatan urut badan,lepas tu facial,mengurut dengan mak kak sue ni...kan mak dia bidan kampung...urut betulkan kitaran period...

1st,nampak je pintu masuk suda....
memang meletop.
kali ni aku buat facial resdung tanpa menggunakan mesin,yelah aku pregnantkan..just buat normal facial je...
tapi buat normal facial pun...mak aiiii...memang syiok la...boleh tertidur aku kalau lama lagik...tu pun dah hampir hampir nak terpejam dah mata...dengan suasana lampu semua....hoiiiii tak menahan.

lembut je tangan gosok gosok muka aku.
yang syioknya...spa ni khas untuk wanita je tauu...orang laki jangan mimpi nak masuk ok!

kalau ada yang nak try boleh la contact kak sue buat apoiment.
selalunya penuhla...aku ritu pun bernasib baik sangat sebab kebetulan je....
kalau tak memang aku dok ushar pun spa dia orang keluar masuk je...
dah la servis terbaik,pakej pun taklah mahal mana.

ni gambar pintu masuk dia....fuh...seni sangat tauu...dan sangat cantik!

ni tempat kita urut urut,facial...sangat selesa...dengan muzik pulak....
bath tab dia....feling princes princes kau...hehehe
ni sepanjang jalan nak masuk ke dalam tula....sangat cantik!
tengok tempat jalan dia...feling kauuuu
tempayan isi air mandi bunga dan aura...feling orang dulu dulu mandi pakai tempurung kelapa...
ni tempat jalan dari luar...

haishh.....
nanti mintak lelaki yang teramat kacak di alam semesta tu payungkan lagi ke sinilah!
alah....tak mahal mana pun...setakat 2 bulan sekali manjakan isteri apa salahnya kan..hihihihi
*kena bisik-bisik manja lebih sikit lepas ni ngeee*

0125692960 kak sue
sesapa nak p tu boleh la call kak sue dulu....
dun wory mesti tak nyesal punyalah....
harga pun tak mahal,pakej setaraf dekat spa yang mahal-mahal tapi price memang pada aku sangat berbaloi dan mampu.
yelah untuk orang yang bukan bergaji besau macam aku ni pun boleh p,tambah tambah uols yang gaji puluh puluh riban kan....


ok,baiiiii
nex wek nak p buat facial lagila....hehehe


Sekian,
Terima kasih sudi baca....

Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak.Semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna,selamat dan semoga aku bersalin normal,ikut due 10.10...Aamin... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...