✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Wednesday, February 9, 2011

~ aku sakit~oh sakit....


Aiceh...tiba dalam dok sedap main fb dok sedap main game boleh kau kata kau sakit...HAHAHA
weiii aku mmg sakit lor...flu+demam+diarea g ni..msk ni dh 6kali aku ulang p toilet okeh...6kali....*baru 6kali kecoh macam 60kali*
balik je dari jumpa incik asben trus jadi gni...huhu apesal*demam gatai la tu*
pagi2 td aku mkn kuih 4biji,kek span 2slice,lepas tu aku mkn nasik ayam pulak tp 1/2je pasai xleh msk dah..mulut aku rasa tawar*dah melantak bagai baru mulut rasa tawar*
sudah je aku makan..aku layan ler fb jap..sambil dok berfb,main game tu pun aku dah 4kali p toilet...sakit perut..siap muntah2 g...ni pun aku rasa cam pening lalat*lalat gak dipersalahkan*
apesal la dgn badan aku ni...huhuhu rasa xselesa klu sakit2 gni...smlm pun aku dah hentam mkn buah oren..

Rini pun aku bgn awl2 mandi cuci rambut sbb nk cpt sihat tp...huhu makin teruk wei...
smlm aku merengek sakan la dkt laki aku sbb aku sakit*mcm sakit sgt ngade je lebey*sampai laki aku pening kpala pujuk aku suruh tdo...*tau tp buat2 xtau*kejam jugak aku bila teringat HAHAHA nasib kau la tariq huzairi oiiii nk buat camne isteri kau mmg sewel sikit*tp laki aku lagi sewel*peluang sakit yg ada jangan dipersia2kan...bukan sng tau aku nk sakit nak manja2...sbb aku jarang mengada2 bila aku sakit...sakit sikit aku abaikan je...abes kuat aku ngadu manja2 dkt laki aku pas2 dah...xde plak nk bagai2 nk suruh itu ini...nk wat camne..kawin jauh2...tp kdg2 aku tensen gak la...yelah dah kawin pun duduk jauh2...cam xde life lepas kawin je...*emosi nih weiii...sapa2 yg berkenaan dkt HQ polis tu cpt tukarkan laki aku*

xpe..aku percaya Allah swt dah tetapkan yg terbaik utk diri aku,suami&fmly...sbb tu suratan kehidupan dah tertulis gni...terima dgn redha lebih baik..dari asyik2 nk pertikaikan...dok bising sana sini..tp apa pun xdpt...huhuhu tp kan...bila sakit gni aku rindu sgt dkt laki aku...rindu nk suruh dia jaga aku,suapkan aku mkn ubt*mkn ker ubt*rindu nk suruh dia tdokan aku dulu baru dia tdo*klu aku sihat salunya dia berdengkur dulu*HAHAHA laki aku...laki aku...nasib badan la..xpe...yg pntg hapy dgn dia..lain xmau amik pusing...

tu cite rini...ni cite smlm...hahahaha...aku buka la blog laki aku...*laki aku pun ada blog rupanya*tudia....sampai xtau ni...tau tp malas amik pusing kot..HAHAHA
bila aku baca apa yg dia tulis dkt dlm blog dia rasa mcm nk lari je g dekat dia peluk beliau dgn kuat...T_T woooo suke3x rasa cam masa cpt sgt...mcm baru je kenal dia..bsing2 kata xkan jatuh cnta dkt org cam dia,bising2 xnak tunang...xnak kawin dgn dia..last2 dah jadi wife dia...*nmpk x betapa hebatnya penangan laki aku*ahaks...
tapi kan....*ada tapi yg xsedap ni*
entry lagik aku buat tu...kan ...bulan 3 tahun lepas...time kami baru lepas tunang..apa kes wei...nmpk sangat laki aku pemalas update blog HAHAHA*tudia...beb hampunkan isterimu ini okeh* tp xpe..aku tetap suka dgn apa yg dia tulis...nmpk sgt aku ni manusia terpenting dlm hidup dia skrg!!!i likeeeee bebeh.....*terlupa sedang sakit tu*wahhh sakit balik la...hahaha

untuk tariq huzairi~
beb...terima kasih kerana wujud dlm hidup saya...tanpa awk tak bermaknalah dunia saya...jangan pernah tinggalkan saya okeh ;p



anggap jelah camtu rupa aku time demam
*tp xsehodoh tu kan..masih maintain cun weii*

sebelum aku terlupa aku akn letak link o/p aku time tunang,nikah,sanding kedua2 belah rumah
okeh2 aku sangat suka dgn kerja beliau sebab tu aku asyik mintak dia snap gambar aku je...*kesian beliau kena layan kerenah perempuan gila glamer cam haku ni*


servis beliau mmg tip top...aku suke wei...korg xperlu nk story panjang pasal apa yg korg nak..dia mmg dah tau...mmg gambar dia semua power...yg paling penting price dia pun okeh*aku suka tu,korang pun mesti suka kan...HAHAHA*




opsss lupa..aku sakit xboleh bergumbira sangat....aku sakit pun rajin mai kerja tau...bukan sng nk dpt pekerja ikhlas cam aku...minggu lepas 2hari aku mc sbb sakit gg bongsu nk tumbuh...xkan ler aku nk mc lagi wei*hahaha
baik kan?*
opsss jangan muntah tuan punya blog mmg suka puji diri sdri..hahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...