✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Thursday, June 5, 2014

tips mengempiskan perut dengan cara paling mudah.

Assalamualaikum ^^

Sempena lagi lima hari je due aku aku nak share sedikit tips yang pastinya memberi manfaat kepada semua...

Pasal kes perut muncit.

Eh sapa suka...
Kau suka ke?
Mesti tak lah kannnnnn

Hehehe

Jadi meh ikut tips yang bakal aku share kan ni...pasti mujarab dan berkesan.
Dan yang penting jimat lagi menjimat kan.

Semua orang boleh buat...tak perlu keluarkan sebarang kos pun

Free of charge.

Eh...nak kata aku tipu ler tu...

Ishh betul la...aku bukan nak kasik free obat kuruih ka apa....ni aku nak bagi tips ni..petua serta pemudaaaa untuk kita kita.

Biarlah ianya menjadi rahsia antara kita sudah.

Tak payah heboh heboh sat lagi jenuh nak kaver line sebab ramai sangat yang tau tips ni...bukan apa takut tak berkesan pulak!

Jadi lepas baca buat dan zip mulut okay...


Baiklah
Baiklah
Baiklah

Marah letew aku bebel panjang panjang tips tak bagi jugekkkk kan...

Kau ingat mudah mudah je nak kasik...

Nak la dulu upah sikit hahaha

Yelah tipsnya begini.

Berdiri depan cermin

Kau berdiri tegak tegak...

Okay dah berdiri kan.

Lepas tu depa tangan....

Okay dah depa ke?

Kalau dah....

Lepas tu kau tarik napassssssss kendian tengok dekat cermin....kempiskan perut uols....

Jadi siapa kata uols buncit? Tu dah kempis...
Nak cepat lagi?

Ambik je pisau belah  perut buang isi lemak lebihan tu...nescaya memang akan kuruihhhhh


Muahahha

Okay tak tips aku...


Saja je...menghappykan diri.

So benda nak happy happy ni kena sharr dengan semua orang bukan.

Takan lah nak happy sorang sorang pulaks.


Apapun selamat mencuba tips ini.
Dan
Semoga berjaya.

Okay baiiiiiiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...