✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Wednesday, July 9, 2014

perempuan paling cantik!

Assalamualaikum ^^

Jangan sentap.
Ye tu gambar aku...
Fresh and hot serta spicy lagik.
Mencik tauuu tadan aku nak renyihhh sungguh sungguh dah snap.
Tapi apapun aku suka...sebab elokkk jugak.
Biasalah sapa lagi nak puji diri sendiri kalau bukan kita kan.
Hat tu paling ikhlasssssss....

Tujuan ambik gambar?
Bukanlah nak tolong suami isi borang bermadu malah kalau dia rasa nak kena cekik sampai mati dalam mimpi sila la cuba cuba bagi sign...we will seee ya!
Ahakss....hahaha

Giteeww

Baiklah.
Nak buat lesen bergambo.
Malas betui...
Depa tu suka tau minta gambar retissss...

Walau tudung terlebih moncong kak kiah tatap feling wanita paling segak tawwww
Yelah yelah ampa tak payah la kata aku segak kalah Angelina juling.
Sebab aku dah tau kebenaran tersebut. 
Hahaha

Kedai gambar peberet aku di parit buntar.
Layanan tip top.
Siap tanya aku pantang berapa hari depan depan mamat mamat ensem...saja la tu nak kasik jatuh saham . hahaha


Okaylah baiiiii

Yang ikhlas, 
Raihana humaira. 
Doakan kami sekeluarga bahagia di dunia dan akhirat serta murah rezeki. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...