✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, May 6, 2012

kisah hampir 3bulan tanpa kepulangan si dia yang dicintai...

Assalamualaikum ^^

Kisah yang aku nak story ni bukanlah kisah baru agak sudah lama terjadi dalam last year la
tapi until now aku still ingat dan sometime tergelak sorang-sorang bila teringat.
lucu sangat oke!

aku pernah story kan pasal suami kesayangan aku tu tak balik hampir 3bulan sebab kerja terlalu sibuk.
so setelah 3bulan bertungkus lumus mencari rezeki yang halal akhirnya suami yang disayangi,dicintai tu pulang kepangkuan aku.

aku hambik dia dekat bus stand,
siresly,aku malu kot..macam baru first time jumpa masa bercinta-cintaan kihkihkih over tauuu...
ok tak banyak cakap,
padahal hari-hari dok bergosip dekat telefon,skype semua bergedik sakan je...jumpa depan-depan terus malu kauuu...
aku salam lelaki kacak tu,then dia cium dahi aku.
masuk kereta,lelaki kacak tu drive.
kendian terus balik ke rumah...
sepanjang perjalanan aku tak banyak cakap,sebabnya seperti di atas... i malu ok uols...
dah tu perjalanan tu sunyi sepi jolah...
dalam pada tu dok senyum-senyum je kami dua...

dah dekat sampai lorong kawasan nak masuk ke taman rumah kami,sedap je lelaki kacak tu terus drive...tadak belok-belok...
memula tu aku sangat konpius jugak..tapi mybe dia nak p mana-mana kot..singgah kedai ke apa ke..
tetiba aku fikir..mana ada kedai dah dekat atas tu...tu kawasan penjara jelah!
oh...oh...oh

A :: awak,nak pergi mana ni?
D :: balik rumah kita la...pergi mana lagi..
A :: tapi jalan rumah kita dah terlepas...
D :: eh yeke?alamak...tersalah la pulak...

lepas tu berderai gelak tawa...
tulah akibat lama tak balik rumah sampai jalan balik rumah sendiri pun tak ingat dah!
agak kelakar la jugak sebab boleh dia tak belok masuk lorong rumah kami...
sampai ke hari ni kalau aku lalu je jalan tu nak balik rumah mesti aku teringat kes ni.
bila lelaki kacak tu balik,sometime aku usik-usik la dia pasal jalan tu...konpem dia bengang je...tapi bengang-bengang sayang kan ...tetttttttttttttttttt

harap-harap lepas ni lelaki kesayangan tu dapat selalu balik rumah,supaya dia tak terlupa lagi jalan.kalau dapat ditukarkan terus lagi bagus...lagi ler tak lupa ye dak?hehehe

selim kan awek gojes dekat sebelah tu..hahaha





sekian,
terima kasih sudi baca....




Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak.Semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna dan selamat.Aamin... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...