aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, December 30, 2012

menidurkan diri @_@



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات



okeh,tatau nak hapdet apa...
banyak cerita tapi mata mengantuk.
Aydina Malaeka Tihany tidur,jadi bonda pun nak beradu jugak.
waktu tidur bonda adalah tertakluk pada waktu tidur dak princess...
dak princess tidur nyenyak sebab kena cucuk myb...dari siang tadi banyak tidur...berdiri banyak nak bermain tanak..sebab sakit kaki mungkin.
takpelah anak...bonda doakan kamu sihat sentiasa ye sayang.

jadi....jom kita ZZzzzzzzzzZZZ....mimpi yang indah-indah sahaja.

rindu lama tak jumpa...
p/s hubby : me and princess always love u so much XOXOXOXO




love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)



ok bai....




sekian,

Terima kasih sudi baca...


dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^^

info tentang rebat rm200



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


Rebat rm200.00 alah,yang diumumkan masa belanjawan 2013.

fuh..aku tergolong dalam golongan yang sangat boleh aply ye uols.
masih lagi dibawah umur 30an.
muda remaja gitewww :P

bagi yang muda remaja macam aku boleh baca ye.


ok boleh baca di sini ye :)



Senarai Smartphone Yang Boleh Dibeli Dengan Rebat RM200. Berikut adalah senarai jenama telefon pintar yang boleh dibeli guna rebat RM200. Pengumuman yang terkini diperoleh adalah rebat tersebut hanya untuk handphone harga dibawah RM500 sahaja. Semua belia boleh membuat permohonan mulai 1 Januari 2013 hari selasa dengan melayari laman web SKMM . SKMM mengeluarkan senarai lebih 20 peranti yang akan ditawarkan melalui Pakej Komunikasi Belia. 
Senarai Jenama Telefon Pintar Rebat RM200
Antara syarat-syarat adalah seperti berikut:
  • Warganegara Malaysia berumur 21 tahun hingga 30 tahun.
  • Berpendapatan bulanan RM3000 ke bawah
  • Model telefon pintar 3G yang diluluskan dengan harga maksimum RM500
  • Pelanggan jalur-lebar mudah-alih sedia ada atau pakej baharu.
  • Hanya satu Smartphone untuk satu belia.
Buat masa ini terdapat 23 peranti yang telah diluluskan oleh kerajaan untuk rebat RM200
Pakej Komunikasi Belia. 23 Smartphone berukut merupakan Smartphone 3G
 dibawah RM500.


Senarai Jenama Telefon Pintar Rebat RM200



Senarai Jenama Telefon Pintar Rebat RM200

Model : Alcatel 993D
Model : Alcatel OneTouch Glory 2


Model : Alcatel OneTouch Inspire 2

Model : HTC Wildfire
Model : Huawei Ideos X3


Model : LG Optimus L3
Model : Ninetology Black Pearl II
Model : Ninetology Palette (Dual Sim)
Model : Nokia 2730
Model : Nokia 7230
Model :Nokia Asha 305 (Dual SIM)
Model : Nokia Asha 308 (Dual SIM)
Model : Nokia Asha 311
Model : Nokia C2-03 (Dual SIM)
Model : Nokia Lumia 610
Model : Samsung Galaxy Chat
Model : Samsung Galaxy Pocket
Model : Samsung Galaxy Y
Model : Sony Xperia Tipo
Model : ZTE Acqua


Model : ZTE V790 (Dual SIM)
Model : The Buzz Phone

#jenis telefon akan diupdate dari masa ke semasa ye.

untuk lebih lanjut boleh baca di sini

cara memohon bagi yang berminat dan berkelayakan,bolehla terus ke laman web http://www.skmm.gov.my/
tempoh sah syarat memohon adalah dari 1 januari 2013 sehingga 31 disember 2013.


dan dijangka sengheng dan senQ yang akan menjual telefon yang boleh direbat ini.


#baru verangan nak beli galaxy note tawww....so bila tengok ni...tinggal angan-angan jelah kawww...

love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)



ok bai....




sekian,

Terima kasih sudi baca...


dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...