aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Friday, December 28, 2012

My secret..syhhhh top 10



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


10 perkara RAHSIA mengenai Puan Raihana Humaira.

1.Seorang yang selalu rasa nak berdiet tapi terbabas je...

2.Selalu beli seluar mesti nak bootcut kalau tak hampeh...sory la nak pakai skiny...harus aku menangih 44hari kau.

3.Rasa cantik macam ratu dunia.*tolong muntah*

4.Sangat sayang dekat husband and anak aku.gila kau....aset utama tu.

5.Agak suka shoping tapi kedekut.rasa macam nak pow lelaki kacak tu hari-hari...ngeeee LOL

6.Aku berjiwa seni,sangat seni....bak kata omak aku seni tu halus.sebab tu aku sensitippp...tapi selalu kaver je.

7.Masa zaman sekolah dulu aku benci gila dengan math.*sapa cipta subjek math...haish T_T

8.Aku pernah kurus sehingga berat mencecah 52kg sahaja tapi orang tetap kata aku gemuk.*mulut orang memang LOJI hahaha

9.Bakat terpendam adahah ke'teror'an aku dalam memasak.bukti?tengoklah husband aiii...hahaha

10. Aku rasa rahsia aku bukan lagi rahsia sebab dah bagi tau ampa...cesss

11. Dari kecik lagi aku memang minat habis dengan motor...sanggup tak makan pasai nak beli majalah motor masa zaman sekolah dulu.

12. Eh dah doblas erk...aku kata seploh je...overr kauuu...hihihihi

#lu rasa rai kurus tak?
#wa rasa dia memang dah terlebih kurus!

*mau makan tapak tangan ni....grrrrrrhhhh

ikhlas dari sanubariku...aku memang kurus.
ok bye!





Love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)



ok bai....


sekian,
Terima kasih sudi baca...



dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^

2 comments:

lia said...

He3 mmg bkn rahsia lagi ;)

Raihana Humaira said...

sudah bocor rahsia negara ngeh3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...