aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Thursday, December 27, 2012

nyonya wanted!



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


moh tengok muka aku sehari sebelum bersalin.
muka tersebut adalah super duper berbeza.
sentap noksss aku tengok muka sendiri dan rasa nak gelak secara kuat-kuat hati..tapi aku mampu gelak dalam hati jelah.bukan hape...karang orang kata aku mereng pulaks.
aku rasa uols pun konpem gelak bila tengok.
kalau jumpa dok teriak tepi jalan pun orang tak kenai ni sapa.
dah macam muka nyonyaaaaa ajee.
aku rasa aku nak terbersalin keesokkan harinya sebab malam 3hb tu aku pusing satu tesco dengan lelaki kacak tu,masa ambik dia balik dari terengganu.tapi memang 4hb tu due aku dari doctor pong.
tepat due dak princess lahir...takde nak tunggu lewat aih...



bukan macam muka aku kan....sekali aku tengok memang ngeri habis.....
haishh...
pembawakan budak ni.nak sedapkan hati sendiri....hihihihi





love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)



ok bai....


sekian,
Terima kasih sudi baca...


dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...