✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Thursday, December 27, 2012

suri rumah kah saya?



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


Aku sekarang,memang gila kentang malas nak keluar rumah.
asal aku keluar je kalau sorang diri,tanpa bawak handbag kecil tu...*dak princess*harus aku rasa tergedik-gedik nak balik cepat.
rasa macam tak lengkap sangat hidup aku kalau dak princess tu tadak.
oh jadi sangat rindu and apa aku buat serba tak kena.
2hb ni aku dah start kerja.
fine,aku rasa keliru dengan perasaan sekarang.

tanya lelaki kacak.

A : awak,kalau saya berhenti kerja macam mana?
D : ikutla yang.
A : hurm....orang tanya ni...
D : betulla ni...saya cakap betulla...kalau dah rasa tanak kerja berhenti jelah...
A : Eh....tak boleh..manyak hutang....ngeeeee...

ikut lelaki kacak tu,dia on je...sebab dia memang over konpiden suka kalau aku berhenti kerja duduk rumah,jaga anak!
tapi kami pernah story-mory la kan...
if anak dah empat baru aku nak berhenti!hahhaa.
jadi aku kena cepat-cepat beranak cukupkan empat orang...
ngeh..ngeh..ngeh..

jadi keputusannya di sini...oh saya tidak akan menjadi surirumah yang duduk rumah...me 2 in 1.
surirumah dan bekerja.
oh,mantapkan bisnes online dulu ye rai oiii....kalau income bersih 2k sebulan baru pikiaq dok rumah hoiiii hahaha

angan-angan tak salah.
sebab mana tau jadi doa dan Allah swt makbulkan ye dak?

so uols,layankan jelah gambau-gambau omak bonda dan Aydina Malaeka Tihany.
di sini omak bonda adalah sedikit over dan gila glamer walaupun memang glamer jadi tolong sediakan plastik hitam sebelum scroll ke bawah.













love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)



ok bai....


sekian,
Terima kasih sudi baca...


dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...