aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Friday, December 28, 2012

saya suka mandi ^^



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


Hi uols....

kita baru lepas mandi.


membulat jer mata dak princess...
mandi memang peberet dia...
sebut je nak swiming konpem tangan terus angkat je...
dah syiok,syiok mandi tetiba nak kena angkat...harus ler nangis.
orang nangis masa nak mandi dia nangis sebab dah nak sudah mandi.
masa nak sudah kan selalu nyanyikan selawat syifa dekat dia...tu alarm dia ler...dia dah tau mulaler dok nak buat kuak lentang la...dok nak tepuk-tepuk air...
anak ooooo anak....
baru besar ni dah berbagai peel kamu...
tak sabar nak tunggu boleh bercakap...mesti dok pok pet pok pet je...jenuh la bonda dengan walid nak melayan.tapi harusla kami suka :)


Love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)



ok bai....


sekian,
Terima kasih sudi baca...


dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^

2 comments:

lia said...

Subhanallah comey nyer anak bertuah ni...

Raihana Humaira said...

lia ~ time tak teriak apapun comei..time teriak..comei pun comot jadinya hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...