✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Thursday, May 16, 2013

jom beli aurawhite murah.



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات

Fenomena aura white sekarang ni kan!

aku pun guna jugak.

hehehe

yelah sebelum jual baik kita guna sendiri kan.

tapi siyes wa cakap lu....rambut memang kureng gugur!
kan lepas bersalin rambut gugur menjadi-jadi....
ingatkan sudah mau botak.
nasib baik jumpa jalan penyelesaian yang the best ni!

bukan sahaja mencantikkan kulit malah....dapat kurangkan keguguran rambut.tapi aku guna memang rambut kurang gugur..part kulit memang aku tak putig pun la hahaha

aku jual aurawhite,

rm130.00 je...
untuk sabah/srwk rm140.00



murah kan?
harga sebenar rm150.00 untuk semenanjung,sabah/srwk rm160.00

selain free gift shaker dan mask,
aku ada bagi 3misteri gift yang lain.

kenapa misteri?
sebab tertakluk kepada stok ye uols.
kadang aku kena marah pulak bila dah tak de stok yang itu aku bagi stok yang lain...
haish.

untuk keterangan lebih lanjut uols boleh la...

watsap aku di 018-3590663

atu terus je ke page aku

https://www.facebook.com/aurawhitesangatmurah?ref=hl

untuk belian borong pun aku ada buat jugak.
tapi dengan syart beli lebih dari 5jar.
kalau nak berbaloi-baloi silalah beli borong kan!

jom shoping dengan kami...pasti anda puas hati :)



love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)













sekian,



Terima kasih sudi baca...







dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...







Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak dan doakan kami supaya dapat anak kembar!Aamiin ^^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...