✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, July 21, 2013

lemau ke limau


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


Entah kenapa aku rasa lemau semacam je dua tiga hari ni.

mungkin tak cukup tidur,
mungkin jugak sebab dak princess tu demam sekepoi,
berkemungkinan nak dapat anak lagi..*TETTTT*

dan paling besar gedabak kemungkinan adalah kerana aku malas

haha
itu yang betul.

Alhamdulillah,
rezeki ramadhan tahun ni,
dapat buat bisnes sikit sikit
tak besar mana tapi oklah kan dari tak dak langsung.

since dari lelaki kacak tu bertukau kesini aku memang super sibuk.
bukan sibuk dengan beliau je..
sibuk packing barang sekali...
dan paling syok ada orang tolong pos dan packing.
hahaha
boleh la kak kiah uols ni peling peling bos sat gitewww*mati le kalau beliau baca*

dan paling untung pekerja tersebut tak mintak gaji!
wahhh mana nak dapekkkk
limited okay!

part ni paling rajin...kihkihkih

eh..tengok ler bila mood aku baik aku hapdet ler resepi cheesekut aku tu...
versi derhaka...sebab tak ikut resepi betui betui...maklum lah....terlebih cerdik gini ler jadinya.
tapi hapa pong...marvelessss asben i uolsss makang sehingga menjilat jari dia sendiri tauuuu

puasa hari ke 12 dah..
sat ja...
baju raya dah 3pasang.
tapi satu pasang tak muat.
motipnyaaa baju tu makin mengkecikkan diri,
kain kain buat baju lani semua jenis hat tak elok...
muahahaha tak mau jugak kata aku main berisi tu.

i naik 4kg ye.
kurus kan?
ahakssss


love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)




sekian,



Terima kasih sudi baca...




dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...






Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.doakan kami supaya dapat anak kembar.dimurahkan rezeki yang halal,dipermudahkan kehidupan di dunia dan akhirat serta bahagia senantiasa!Aamiin ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...