aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, November 24, 2013

mimpi ngeri tahun 2013


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات


Mimpi.
Sebut pasal mimpi semua kita anggap mainan tidur je...tapi ada mimpi yanh menjadi kenyataan.
Dan aku berharap mimpi aku ini hanyalah mainan tidur naaaa bukan kenyataan...oh oh oh

Bila sebut madu 
Semua orang biasa je...
Alah madu kan manis so apa nak kisah...

Baiklah.
Kita sebut sambil tambah pulak perkataan....bermadu 
Yaaaa BERMADU.
Siap besaqkan dah bagi mata ampa celik...walaupun tau huruf kecik tu pun dah buat cukup tercelik kihkihkih

Yaaa uolssss
Akak dah mimpi telah dimadukan naaaa
Bukan madu dua tapi cukup lengkap.
Agak kesengalan mimpi tersebut...rasa macam nak pijak pijak ja mimpi itu...
Apesalll masuk mimpi ngeri ni.
Hampeh gaban laut betui.

Akak rasa malam tu akak tidoq basuh kaki baca doa bagai bagai dah...tapi mimpi tu menerjah diri ini...
Baiklah....
Situasi pertama...
Asben tercinta bawak balik perempuan tunjuk dekat akak kata tu bini dia naaa bukan sorang tapi dua orang....sekian...dalam satu masa 3orang dah nooo abang polis menikah!ewah ewah....dia tatau akak kalau pegang m16 ni sekali das ja akak bagi bersepai semua.amboiii diaaaa
Akak tersedar...bangun sebab asben akak nak p reja kan...subuh sepi time tu....akak bangun dan terus rasa nak cubit cubit jeeeeeee lelaki kacak tu....
Nasib baik akak ingat tengah mengandung sat lagi buat dosa payah naaa nak bersalin kihkih
Dah dia p reja semua akak ni nak sambung la tiduq dengan harapan mimpi lain naaa jangan nak mimpo pasai yang ngeri tuuuuu
Okay tidur balik
Sekali sambungan mimpi tu...hampeh kann
Masa sambunh tu...terus part ni
akak ni menangis.memendam rasa la masa tuuuu halaaa dimadukan tanpa relaaa naaa...
Sekali asben akak mai habaq
"Ayang tolang bagi tau dekat yang lain kata nak menikah lagi satuuuu" 

Very very theeeee sungguh mimpi ni....
Akak rasa memang mimpi ni saja nakkkkk bagi akak naik angin noooo

Baiklah...balik ke dalam situasi tersebut.
Akak pun memberitahu madu akak yang bahawasanya
Hampa nak dapat sorang  ahli baru....sekali depa dok teriak bukan main....akak ni mulut jahat kata....tulaaa duli hampa galak dengan asben aku...ni ampa pulak rasa mmacamaman aku rasa....

Dan
Dan
Dan
Masa tu dak princess terus tepuk pipi bonda dia kejut bangun
Haishhh akak rasa ini mimpi ngeri yang sangat lahhhhhhhhhh very the kurang ajaq.


Semoga akak tak menerima mimpi yang lagu ni lagi naaaa....


love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)




sekian,



Terima kasih sudi baca...




dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...



Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.doakan kami supaya dapat anak kembar.dimurahkan rezeki yang halal,dipermudahkan kehidupan di dunia dan akhirat serta bahagia senantiasa!Aamiin ^^





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...