✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, February 8, 2011

hambik kau sebijik!!!

mesti gerun kan tgk title tu...mesti korang ngah pk..apa kena pulak la dgn minah ni...meroyan ke dia?hangin xtentu pasal...cuba teka mana satu okeh(saje nk main teka lak)

a ~ sebab aku kena penumbuk
b ~ sebab aku ada masalah yang aku sendiri tak tahu apa
c ~ sebab aku dgn laki aku bergado
d ~ sebab aku tengah meroyan

oh..okeh3x...dah pilih ke a,b,c atau d?
hahaha dah erk?
pstttt kalau korg pilih semua yg di atas tu xde maknanya....hohoho ampunkan daku sebab kenakan korang....

okeh3x aku mulakan story tau...semua org asyik tegur aku gemok je...sampai aku pulak rasa rimas&lemas...cam ler aku gemok sgt...normal la..berat naik sikit lepas prgnt...time prgnt ritu berat aku naik 8kg okeh(tu belum 9bln) korg tgh melopong la tu..oh tutup skit mulot nnt msk lalat...
mmg aku sangat gemok time tu...hahaha aku rasa aku jalan dah macam penguin..xpun aku macam buat show(wlpn bukan retis) asal jalan je org tgk aku...jumpa kawan2 ke pakcik,makcik,sedara semua akan tegur aku.

teguran lazim:~
1~apesal gemok sgt ni rai?(mcm dulu aku kurus sgt)
2~ gemok nya ko skrg dah mcm syanie dah aku tgk(weiii syanie pun dah makin slim okeh kira aku slim la tu...keh..keh..keh)
3~lepas kawin badan kau dah macam badak dah skrg...ko xdiet ke wei?(sedap lu kata wa badak dah tu lu apa cekodok?)
4~ gemok la..nanti laki kau lari...(yg ko gemok tu laki ko lari la ye?)laki aku mmg suka lari,buat maraton...hahahaha

so maka dgn itu aku dah nekad NO DIET okeh...biarlah aku aku demok ke apa ke..apa korg kisah..ada aku rembat duit korg ke suruh beli makanan dkt aku?*disamping lelaki kechentaan aku beli oat suruh makan..oh no...mak xrela okeh... kes aku hari-hari memekak dkt dia kata aku demok;p*

apesal erk org suka kata dkt org gemok ni?cam ler org gemok tu alien ...cam le kurus tu lawa sgt....aku pun bukan kategori gemok gedabak tu...cuma berisi..tu pun org sibuk jaga tepi kain aku(kang aku bakar tepi kain dorg baru tau)

helooo...plzz la...gemok ke kurus ke lawa ke hodoh ke semua tu xmenjamin masa depan okeh...yg penting hati..kalau hati kau suci baik semua org suka ko...klu ko lawa slim ala2 model pun hati busuk,haprak sapa suka...HAHAHA*sedikit emosi*weks...ada jadi top model ke kalau slim gila tu wei???

now setelah mendapat nasihat dr pakar kaunseling xbertauliah*incik hasben* aku dah lebih bersemangat...rasa cam akulah wanita paling tercantik di alam semesta ini*hoyeh..hoyeh*...
cukup la aku cantik dkt mata laki aku dgn diri aku sdri sudah..xperlula org lain nk bz body tegur2 aku itu ini. (nk puji pun xyah la...tp klu nak jugak puji...sila lah puji skrg...i suka u...hahaha) korang sapa?ada tolong bg beras dkt rumah aku ke?hahaha

p/s ~ sedang berusaha keras untuk lebih demok...cayalah!!!
sila la layan gambo2 aku dgn laki aku tgh bergedik dkt i-city baru2 ni....



sangat shomel kan kami hahaha



ini perempuan perasan slim bersama suami yg perasan kurus...*aiceh*




kekurusan terserlah disitu kan....(baik korg anguk)



oh perempuan gedik ini sangat gojes n sepsi lah..hahaha




pasangan paling gempak...cayalah
(ni dkt obersea tau bukan dkt i-city tauuu)

korang layanlah pic bergedik&perasan sepsi aku dulu ye...
kalau suka sile la komen..ahak...xsuka komen la jugak...baru ada umphhhh

2 comments:

miSSerinAzreen said...

hahahhahahah~ lantak aja..apew owg nk kata..y penting kita happy~

Raihana Humaira said...

hehehe betul3x...jom kita demokkan diri kita lagik..erk...erk..erk...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...