✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, March 22, 2011

nama pun sampah!!!

okalah sempena aku dilantik menjadi duta alam sekitar ni ~ cewah bila pulak la pompuan gedik ni jadi duta alam sekitar?
uols tatau ke?alah..sejak azali lagik..
apa tak percaya?
okeh fine....i pasrah okeh...
hari ini aku nak story tentang alam sekitar,uols sayang tak bumi?
sapa jawab tak?kau tinggal dekat mana?marikh?pluto?owhh tak sedar diri...~tetibe jadi mak tiri pulak...
aku percaya semua orang sayangkan bumi oleh itu aku menyeru agar semua tolonglah jaga alam sekitar...jangan la buang sampah merata rata...
sometime tengah sedap drive pun ada yang buang sampah,tak fikir ke keadaan kereta belakang..
yang paling aku pantang sifat perokok ni...suka suka hari je buang putung rokok masa memandu..uols tak fikir ke orang yang ride motor tu apa yang akan jadi jika terkena putung rokok tu...owh aku penah kena sebab tu aku tau apa rasanya..sakittt okeh!!! so lepas ni tolong alert ye perokok semua jangan buang putung rokok suka suka hati.....
owh...aku malas la nak bagi ceramah lebih lebih...
uols layang la ceramah ahmad lutfi pulak..hahaha
aku suka...layan tau...
tak layan siap hampa...!!!

2 comments:

ziyas rockes said...

layan la video ni makcik
mmg sempoi la...i loike hahaha
sambil gelak guling atas pagar

Raihana Humaira said...

haha tau xpe mmg syiok kan....
dia stail slumber badak jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...