aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Friday, November 9, 2012

dapat kek lapis apolo apabila beli tudung fareeda nyata jelita.

Assalamualaikum ^^

huhu terkujat-kujat aku baca cerita tentang orang kena tipu pasal tudung fareeda yang meletops tu...
nipu ler tu kalau korang tak kenal tudang fareeda tu kan...
aku tak mampu lorhh nak beli tudung mahai-mahai jadinya tengok,cuci mata sudah....

berbalik soal penipuan.

link penipu tudung fareeda
(03020084407525) ROZITA HAMZAH (CIMB BANK )
(03027020553213) ROZITA HAMZAH (BANK ISLAM )
 boleh dia poskan kek lapis apolo tu dekat cust yang beli tudung fareeda.../kau bayangkan...orang tu bayar ratus-ratus sampai barang pos..excited nak bukak last-last tengok kek lapis apolo....
kalau aku konpem menangis tahap cipan laut gila kot.

uols klik link tu....orang tu tipu gila-gila...ada yang aku baca sampai rm750 lebih...gila kan..tambah sikit boleh bayar duit kereta aku 2bulan...hihihihi
nama pemengang acc bank yang buyer-buyer ni beli adalah rozila binti hamzah....so sah-sah ler orang islam kan....haishh...apesal la hang menipu ceq oiii...kesian dekat buyer ni...

aku pun suka sangat beli on9 ni...setakat hari ni alhamdulillah semua ok...
apapun sebelum beli kita mesti checking habis-habis....aku ritu pernah sekali terkena dengan peniaga set nr...sebab tu aku senang ambik dekat akak ni...kenal...
nasib baik la dapat balik duit aku.

tapikan yang pastinya seller ni pun memang minat gila dengan fareeda kot sebab rasanya dia banyak tau pasal tudung fareeda ni...
so uols semua yang rajin shoping online ni,berhati-hatilah ketika membeli dan belah.....(termasuk aku jgak)



psttt ~ aku mampu pakai paridahhhhh je...fareedaaaa oh oh oh menjerit poket aku kot...

okeh,bai....


Sekian,
Terima kasih sudi baca...

Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak.Aamiin ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...