✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, October 1, 2012

oktober yang dinanti :)

Assalamualaikum ^^|


Alhamdulillah,oktober telah muncul....
selamat datang oktober...
sesungguhnya aku dan lelaki kacak menantikan oktober tahun ni dengan penuh debaran.

ye....oktober sangat bermakna buat kami berdua.
disamping ulang tahun perkahwinan yang kedua kami juga sedang menantikan kehadiran permata hati hasil bukti cinta kami.
latest due aku 4hb/10 ni...
tapi aku rasa macam akan lebih je....
sebab due pertama adalah 10.10 kan...
mungkin akan ke minggu depan dan ikut due 10.10 tu...who knows..kerja Allah swt...tapi yang pastinya seboleh-bolehnya aku nak bersalin normal tanpa di induce.doakanlah aku.

ye,aku memang berharap dapat doktor dan nurse serta staf perempuan yang menjaga serta menyambut kelahiran anak aku nanti...tapi andai kata jika Allah swt nak menduga aku dengan mendapat staf lelaki,aku redha...nak buat macam mana...aku bukan suka-suka hati nak semua ni kan.

apa sahaja yang terjadi...aku doakan baby keluar selepas 3hb ni ye...
insy.Allah nanti walid dia balik dah bersama kami..taklah kelam kabut semua orang kan :)




ok,baiiiii....

Sekian,
Terima kasih sudi baca...

Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak,dan juga semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna,selamat.Berharap semoga aku bersalin normal,ikut due 10.10...Aamiin... 



3 comments:

Unknown said...

semoga kekal abadi..best betul tenguk org lain bahagia

Unknown said...

X sabar nk tgk ank rai n suami.. ;) come out sooon baby!!!

Unknown said...

X sabar nk tgk ank rai n suami.. ;) come out sooon baby!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...