✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, July 6, 2015

Kamu.

Assalamualaikum  ^^

jangan berlagak bila kita marah
jangan ego bila kita benci
hakikatnya kita tak nampak kesalahan sendiri.

hidup tak selalunya indah...
langit tak selalunya cerah.

Buat kamu lelaki jiwa,

terima kasih untuk kasih sayang ini.
harap harap kau jangan pergi dan tinggalkan aku dengan semua kedukaan lagi.

Bila mana aku tidak dengan kau,
bila mana aku tiada disisi kau,
jangan kau pernah lupakan aku...
jangan kau lupakan namaku...

Kerana...

Kau sentiasa berada didalam hati...

Kerana...

Aku sentiasa mencintaimu sepenuh hati...

Walau kau jauh dimata aku....
jangan pernah kau hilang dalam jiwa...

Andai aku mampu dicintai sampai ke syurga....pasti aku akan serahkan seluruh jiwa dengan penuh rela.


we love you.
 



Terima kasih sudi baca.

Love, 
Raihana Humaira  
Aydina malaeka tihany
Alexander seth  ukasyah  

Doakan semoga kami sekeluarga  murah rezeki dan bahagia sentiasa :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...