✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Wednesday, May 18, 2011

makan kepala ikan jadi bodos!!!

perghh besar gedabak kepala ikan aku tempek kan?
HAHAHA
sering kali terdengar orang kata makan kepala ikan jadi bodos*bodoh la tu*
memangla...
ada sorang budak dkt lebry tanya aku tadi...
"kak,mak kami kata kalau mkn kepala ikan jadi bodos,betui ka kak?"
"memang pown"
ya jawapan aku mmg la...
sebab punya la banyak isi ikan last2 uols p makan kepala dia buat hapa?
tak ke namanya kerja bodos tu...HAHAHA

erm???
ada jawapan lain tak? ngeeee

2 comments:

♥iema_kamarina♥ said...

hahaha... bagus punya jawapan..

Raihana Humaira said...

jawapan aku mesti mantop...kat budak budak aku kena kerek lebih sikit hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...