aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, May 1, 2011

oh mangsa fesyen!

pagi ini...sempena hari cuti pekerja...aku pun bangun pagi rilex2
after balik klinik...
aku pun buka majalah wanita 29april-5mei 2011
baca punya baca aku nampak satu gambar yang sedang mempromosikan sliming-sliming ni...
perghh mmg tertarik la...
tapi sampai dekat model dia mmg tak boleh blah...
aku paling rasa macam tak boleh blah la..
eh bukan aku nak kutuk model tu tak cantik okeh
model tu sangat cantik dengan badan slim melim bagai tu
perghh lagik la cun
tapikan yang aku nak komen pasai pakaian dia....masa dia jadi model sebelum tu..perghh mak aii baiknya pakai tudung baju sampai ke kaki labuhnya...
selepas tu...pakai jugak tudung tapi baju dah macam mini skrit...cuma sampai ke betis?
apa kesnya...oh aku rasa mcm dengan tak wayar pulak kan...
aku pun bukan baik,aku pun tak bertudung tapi takde pelekehkan tudung sebegitu...
pakai tudung tapi pakai baju tangan pendek,pakai baju sendat2 pakai seluar ketat2 yang nampak macam ubi kayu je..lagila teruk..
sekurang-kurangnya tolongla hormatkan pakaian..
anda tu memakai pakaian yang dibuat iklan seluruh dunia tengok orang ramai cubala pakai pakaian yang bersesuaian....
huh...sungguh aku janggal dengan fesyen...
adakah itu fesyen?
oh nasib baik aku tak pandai berfesyen...
tak caya kah uols?
try tengok ni...
oh aku bukan nak kutuk tapi kenyataan....



nota kaki tak bercagu ~ oh jangan jadi mangsa fesyen walau xbertudung jangan la terdedah sana sini...HAHAHA

4 comments:

Saidatul Nazirah Awatif said...

Dia saja nak tunjuk skunk dia dah tinggi.....
Dulu dia pendek dia pakai baju tu la....

~zaira~ said...

hahaha gud thiking...
myb la kan...

Qu NazRyn said...

hahhaa bila dah tinggi jadi singgkat ek??? good... i loikeee...hahaha

~zaira~ said...

hahaha ades...sekadar pandangan okeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...