aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, September 19, 2011

kisah perempuan kurus.....

Assalamualaikum ^^

Actly tadak isu pun nak dibahaskan dekat sini cuma nak tempek sesuatu yang berharga bagi uols tengok!
since dah lama tak hapdet belog belaan ni...

baeklah..tadak isu disini cuma nak update gambar-gambar aku...manalah tau kot uols dah lupa muka aku yang cun melecun ni kan?jadi aku amik anisiatif tunjukkan pic terbaru aku dekat uols...supaya uols bolehlah tengok ghupa aku yang terbaru ni...


okeh ar...check pic...cikedaut....

~sila jangan kata saya kurus...sebab saya tau!!!~
eh napa selama ni aku gemok ke?hahaha
~okeh...terbukti baju ni terpaksa dipinkan dekat belakang..dah ghupa baju pinjam dah....hahhaa...bukan sikit2 pin...tu pun stil nmpk besar gedabak g~

~gambar ni xtau apa motipnya..sebab henpon kaler pink kot hahhaa~

sekian,
terima kasih sudi baca....

lepas ni hapdet pic kawen dan pic outing bukit larut...
Oh lupa...aku dah jadi seorang gambargrapher.....hikhikhik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...