aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Wednesday, June 1, 2011

adakah anda lelaki yang berstatus gay?

assalamualaikum dan selamat pagi uols

semoga hari ini menceriakan kita semua...
hari ini lebih gembira dan juga semua sentiasa senyum,tamau sedih okeh

uols suka kucing?
aku suka kucing,suami aku suka tapi bukanlah suka sangat...
pagi tadi ada kucing depan opis aku dan budak budak lelaki dekat sini pegang,main main dengan kucing tu....
tanpa aku sangka sangka muncul sorang budak yang usianya lebih kurang 11tahun kata
"wei,lelaki yang main dengan kucing ni gay je"
masa tu nak tergelak pun ada...
alamak budak budak pun dah tau apa itu gay etc...
pergh terbaek kan?
dan aku pun bertanyakan pada budak tu

A:"eman,pasai pa org laki suka kucing ampa kata dia gay?"
E:"sebab orang laki tu nampak je mcam lelaki tapi hati macam perempuan"

oh itu jawapannya...
so aku duduk diam2 dan terfikir dah tu orang laki yang selalu bawa handbag pompuan tu nak panggil apa gay jugak ke?
*actly aku paling paling GELI+TAK SUKA kalau orang laki bawa handbag pompuan*nampak macam mana entah,uols bayangkanlah pompuan tu melengang kangkong yg lelaki bawak handbag...perghhh mcm bf/fiance/huby dorg ni pencacai je aku rasa HAHAHA
kalau hal hal penting oklah di maap kan la yer...ngeee
mungkin ada yang tak bersetuju dengan pendapat aku..tp ini pendapat aku je kan.....
bukan ada apapun..kalau tak suka tak apa,kalau suka senyum sama sama....
kalau pendapat aku ni tak betul pada uols pun bukan boleh jadi apa-apa pun..bukan berkurang@bertambah duit simpanan uols dengan wujudnya pendapat aku ni kan...kan..kan...

berbalik kepada topik gay dan kucing.
adakah lelaki suka kucing kita kata gay atau mereka nampak comel bila suka kucing?HAHAHA
for me,lelaki yang suka kucing adalah seorang lelaki yang ada nilai penyayang dalam diri dia,semulajadi dari dalam means Allah swt kurniakan sifat penyayang yang bukan dibuat buatlah....bukan sahaja kucing malah pada binatang lain la...
bukan mudah nak dapat lelaki penyayang tapi kalau lelaki tu suka pada binatang bermakna automatiknya adalah beliau seorang penyayang!itu adalah bonus kalau lelaki gagah perkasa,hensem dan penyayang!!!*aku teruja bila jumpak lelaki macam ni XD*
oh kalau uols ada calon suami macam lelaki tersebut amatlah untung ye!

kucing juga binatang kesayangan nabi Muhammad S.A.W.bukankah nabi Muhammad S.A.W juga seorang lelaki?jadi rasanya tidak luak kelakian seorang lelaki jika menyayangi binatang!
jadi kesimpulannya lelaki penyayang bukanlah lelaki gay ye!
tapi siyes la aku paling tak tahan tengok lelaki bawak handbag pompuan!
paling aku tak boleh blah*laki aku suka sangat usik aku nak bawa handbag aku time shoping@jalan jalan dan aku selalu buat muka masam bila terjadi begitu HAHAHA*
kalau dah rasa tak mampu nak bawa handbag sdri baik pakai porchbag yang lekat dekat pinggang tu...xpun uols bawa je beg duit+hp lepas tu semua benda uols taruk dekat bf/fiance/asben uols*ni aku selalu buat*

p/s ~ ada sesapa nak bagi aku hadiah handbag mahai dak?

sekian,
terima kasih sudi baca...
kalau rajin titipkanlah komen uols^^


2 comments:

Awi Cakri said...

Mak Cik,
Gay tak aku ni kalau aku suka masak, suka membebel, suka buat benda2 org pompuan buat dan yg paling penting plg suka tgk pompuan lawa..hahahahaha?

good point sis..

~zaira~ said...

pakcik,
kalau dah suka tengok pompuan lawa tu gay ke?hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...