aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, July 8, 2014

jom belajar jurus taici.

Assalamualaikum ^^

Pagi tadi bangun tidur.

Dapat mimpi ini semalam.
Terus praktikan.

Guling kiri
Guling kanan
Angkat kaki kiri
Angkat kaki kanan
Angkat tangan kiri
Angkat tangan kanan
Senget mulut ke kiri
Senget mulut ke kanan
Gerak gerak jari kaki
Gerak gerak jari tangan
Kendian
Pejam mata....

Dan sambung zzzzzzz

Hahaha
Amacam jurus taici aku ajar rini?

Syokkan.

Sajiaaaa nak habaq....cuti bersalin memang indah sebab tu aku nak tujuh orang anak.
Hahaha
Sudahhh apa hal kau sentap.
Suka hati aku la nak taip apa pun ni blog aku kan...kau suka kau baca je....sambil senyum tak suka sila totoppp!

Sayang,  jangan lasak lasak sangat nanti sakit abang yang susah tau!!!!


Okay baiiii

Yang benar lagi membenarkan.
Raihana humaira
Perempuan yang bertuah kaya lagi cantik dan disayangi semua...
Dan dan dan
Sedang menikmati keindahan cuti bersalin.
Hahahaha
*saja nak bagi dengki*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...