aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Saturday, July 12, 2014

kisah ngeri ini terjadi padaku

Assalamualaikum ^^

Selamat pagi sabtu yang super duper bahagia.

Aku sebenarnya malas nak cerita dekat sini tentang kisah ngeri yang telah terjadi terhadap diri aku.
Baru aku perasan setelah 31hari hal tersebut terjadi terhadap aku.

Sangatlah aku rasa keliru.
Dan terfikir
Why me
Tell me whyyyy
Whyyy
Whyyy

Rasa macam nak nangis hentak hentak kaki sampai pecah lantai rumah...tapi malangnya yang pecah cumalah tumit kaki sendiri hahaha
Weiii tu dulu aaa sekarang tumit kaki iols dah cantikkkkkk sapu ubat gigi hari hari tauuu...nampak sempat lagi kasi petua.

Baiklah sambung sambung

Okay...kisah ngeri tersebut terjadi bila aku test baju sebelum pregnant.
Aku test banyak helai baju...yelah sebab takut tak muat kang tak memasal nak membeli belah baju baru lagi.
Dah tak lama nak mula kerja.

Maka aku pun ngetest la baju bajan tersebut dengan perasaan yang rasa mungkin sendat laniii
Akan tatapiiiii.silapppppp
Silapppp
Silaappp
U know whattt

Baju tu besarrrr
Hahaha

Alahhh uols ni....paham la kan apa yang hendak disampaikan.
Iols tak kata iols kuruih...uols yang fikir...
Haaa tak mengaku lettewwww
Nyampah.
Tak yah nak malu malu....tak pe aku paham.hahaha

Apapun aku rasa aku kena kecikkan lagi jumlah lemak tepu dalam badan ni.
Baru lebih sihat.

Ishhh ni yang malas nak menaip ni...tengokkkk jari jemari pun habis kuruih.

Okay lah...
Nanti kita sambung lagi.
Aku nak sambung berlari keliling rumah jap. Nak bagi kurusssssssss....hahaha

Nanti abang john bawak ride naaaa pasai dah kuruih!


Okay baiii



Ikhlas dari...
Raihana humaira
Perempuan kurus yang sangat cantik dan kaya! Kihkihkih

2 comments:

Aku Bini Mazlan said...

hai Rai.
Jom follow blog kita pulak
http://binimazlan.blogspot.com/

Cik Awatif said...

bonda.... mummy tag untuk the versatile blogger award.... hehe
http://sicomelcomot.blogspot.com/2014/08/7-facts-about-awatif-versatile-blogger.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...