aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, June 9, 2014

esok

Assalamualaikum

Esok due aku...
Sampai saat ni masih belum ada lagi tanda tanda aku nak bersalin pun.
Tapi aku harap aku bersalin esok la...
Sebab ada rasa yang tak tertanggung lagi dalam diri...biarlah arjuna hati keluar nanti membesar dan membela nasib kami.

Aku sms pada lelaki kacak ingatkan dia esok due aku.
Tapi jawapan yang aku dapat tak usah la aku ceritakan disini.

Mungkin agak lawak.

Tak apalah aku anggap sahaja dia tak waras untuk saat ini.

Dan aku berdoa sangat agar allah swt beri aku kekuatan untuk mulakan segala galanya dengan anak anak.
Moga allah swt bantu kami.

Aku harap allah swt hindari aku dari dizalimi lagi...
Semoga allah lindungi aku dan anak anak.

Sekarang ni,
Sebanyak mana aku bercerita pun aku rasa semua dah kosong bukan sebab aku yang kosongkan semua tapi sebab dia sendiri yang memilih.
Aku dah usaha.

Orang orang terdekat mesti tahu bagaimana aku pujuk rayu.
Bagaimana aku merendah diri
Bagaimana aku biar diri dihina
Bagaimana aku biarkan kami tak diberi hak sepatutnya
Semata mata nak jaga hati.
Tapi itulah....
Aku silap.
Aku silap.
Aku silap.
Patutnya aku dah bertindak dari dulu...tengok sekarang semua dah kata aku sengaja ditindas.

Tak guna menangih lagi.

Berubah sekelip mata.
Itu sahaja yang semua mampu kata.
Bukan sahaja aku . mungkin kenalan rapat pun akan kata begitu.
Hehehe

Tapi yelah...
Bila hari hari kena basuh opkos la jadi lain.

Batu pun kalau dah kena air tiap tiap hari lama lama haus jugak.
Apatah lagi hati manusia kannnnn...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...