✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, June 17, 2014

review bengkung nona roguy

Assalamualaikum ^^

Ya seperti dijanjikan meh kita review tentang bengkung nona roguy yang aku guna dalam pantang.

Aku beli bengkung last minit.
Sebelum ni aku guna bengkung leesa formula tapi bengkung tu macam atas montot je...jadi aku pun decide kena beli bengkung lain ni nak yang bawah punggung. Nak tempah memang dah tak sempat due aku masa tu aku beli tu lagi seminggu je.

Ye last minit kan.
Sebab sebelum tu aku harapkan suami aku.

Jadi selaku penjual set bersalin ni opkos la aku dah tau mana satu bengkung yang paling panjang.
Bengkung nona roguy ni baru lagi.
Sebelum tak ada.

Aku memang la ada premium beautiful tu tapi macam tak sesuai nak pakai awal pantang kan.
Pakai sekejap sekejap boleh la.

Okay berbalik kisah bengkung.
Sangat super duper best.
Labuh sampai bawah montot.
Bawah dada.
Memang ikatan kemas.
Nak jalan pun kiranya jadi minah jepang la kau noks!

Aku pakai malam memang aku pastikan aku siap tukar pad, buang air, memang tade fikir nak bangun duduk dah lepas tu.
Kiranya pakai tu baring dan gerak bila rasa haus (air panas spare siap siap dekat dekat) dan nak menyusu arjuna je.

Kira aku hadkan pergerakan sebab memang malas lepas pakai bengkung tu ikat ketat ketat.
Nak kata untuk kurus tu aku tak pasti lah nak kurus ke tak tapi yang pasti aku target badan aku ada shape.
Biar berisi sikit tak apa asal ada bentuk baru la nampak mantap kan...
Hahaha
Siot je ayat.

Tapi kalau kau jenis pemalas memang kau layak pakai bengkung zip zap tuuu pelekat pelekat siap...tak pun cangkuk cangkuk siap siap...ala ala silap mata gitewww...

Meh aku bg gambo bengkung nona roguy tu.


Harga pasaran rm50.00


Dengan set lengkap bersalin nona roguy
Rm350.00 including postage semenanjung.
Sabah srwk add rm10.00


  • PhytoNatal 90 biji
  • Krim Herbanika Barut 60g.
  • Herbanika Lulur 100g.
  • Minyak Herbanika 100ml.
  • Uncang Cuci Herbanika 10 t-bag.
  • Akar Herbanika 10 t-bag

Jimatkan selalunya set bersalin harga biasa pun rm360.00
Bengkung rm50.00
Ni set bersalin + bengkung =Rm350.00 free pos lagi semenanjung.
Kalau nak add on tungku baby just tambah rm10.00 je.
Kira langsam je ni...dah bagi best price tauuuu

Mai le terjah beli dengan aku.
Nak mudah watsap berasap je 0183590663


1 comment:

mrs kayrul said...

kita dulu pun pantang pakai bengkung macam tue tapi jenama lain la tapi habis pantang memang flat terus montot tue..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...