aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, March 19, 2013

hari hari hari malasssss

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله و بركات

Hari ni agak sibuk,
dapat panggilan yang mengejutkan.
rumah mak saudara di pecah masuk.
haish.
macam-macam hal pulak selepas itu.
tapi apapun harap semua akan setel.

kita percaya polis Malaysia cekap bukan.
jadi apa sahaja report mesti terima dan tangkas.

-------------------------------------------------------------------------------------------

sungguh,kerja aku berlambak,
tapi penyakit MALAS masih duduk bertengek atas bahu ni.
berat siot rasa.

tengah kumpul azam.
bukan orang yang bernama azam ye.
azam diri.
untuk rajin buat kerja.

malam ni bawak balik list taip list dulu.
buat secara berhemah.
tak apalah.
slow slow kan.
apa salahnya.

bukan susah pun buat kerja.
cuma bila malas tu yang semua kerja tak jadi.
kadang-kadang aku sendiri terfikir,
jalan hidup kita ni berliku bukan.
hari ini kita rasa semua benda yang kita buat on floor je.
tetiba esok benda tu nahhhh menjunam kebawah.
masa tu keluar ler bahasa !@)#*@(#*!(
*aku baik keluar bahasa elok-elok je*
tapi apa sahaja dalam kehidupan ni.

satu sahaja.
kita kena berani hadapi.
hadapi segala kemungkinan...
dan sekarang aku tengah berani menghadapi kemungkinan penyakit MALAS tu akan di bom.

arghhhhhhhhhhhhh

setereeesss omak.

kerja yuk.



love,love,love

Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga...berkatilah rezeki kami :)









sekian,



Terima kasih sudi baca...







dan doakan aku kurus dan cantik untuk kesihatan dan suami aku hehehe....Aamiin...




Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Bonda dan Walid kepada chenta hati solehah Aydina Malaeka Tihany binti Tariq Huzairi.Semoga Tariq Huzairi ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak beranak dan doakan kami supaya dapat anak kembar!Aamiin ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...