✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, April 11, 2011

pernahkan anda makan begini?

pstttt mai sini nak bagi tau dkt semua bahawa hari ini adalah hari makan sedunia aku...
huh..aku makan dengan amat dasatnya bagai tak makan 3hari HAHAHA
pagi2 tadi aku dah makan biskut dah
lepas tu aku balik rumah tok aku makan nasi goreng
sudah makan nasi goreng aku makan pulak nugget.daging burger,fries...
agak2 tengahari sikit aku makan bihun goreng...
nampak tak betapa dasatnya aku makan hari ni...
huh berapa harilah aku nak kena puasa nak kaver balik enzim2 perut aku yang dah cair tu....
sian perut aku kena sumbat macam2 sampai boncit ~ hehehe sblm ni ramping tau erkkk
entah kenapa skrg ni aku kuat sangat makan sampai tak boleh nak on diet..
huhu berat naik mencanak tapi tula bentuk badan tak delah berubah sangat maintain lagi la kan..sebab yang pastinya baju2 semua stil boleh pakai cuma agak ketat ler sikit dan look more sexy dgn lemak2 tuu hahaha~xcaya sexy?tanya lelaki kesayangan aku konpem dia angguk sexy...ngeee
bukan senang tau nak dapat badan montok begini...bertahun proses baru menjadi..
eh...uols penah makan macam aku makan tak?
ke aku sorg je melantak begini...
tapi sebelum makan tu aku baca bismillah dan doa makan dah tau...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...