aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, April 4, 2011

restoran tandas yang gempak! 2in1

okeh...uols semua pernah tak makan dekat kedai makan,restoran,hotel 1,2,3-10bintang kelip2 ke?~mana2 je..warung pun takpe...aku warung je selalu...
mesti penah kan....
jangan nak nipu cakap tak..
kang de nak kena cepuk jer....
~paksaan suruh buat pengakuan okep ;p
oklah
kalau uols ni pengemar makan dekat luar uols rela tak makan dekat tempat yang ditunjukkan dalam gambar2 di bawah ni...
huhuhu
ni sebuah restoran di taiwan...mmg sempoi kan depa ni...sanggup buat restoran begini...
kalau orang Malaysia rasanya...mampuih hidup mati balik pun nak masuk..walau mknan sesedap gred AAAA sekali pun....
kecuali FREEEEEEEE hikhikhik
~org malaysia tu aku la..uols aku tatau...tapi aku gerenti xsanggup!


ce tengok makanan tu di hidangkan atas apa...eeeeuuuuwwwww


ni eskrim nya...huhuu sanggup ke nak mkn...try image dlm kepala hotak macam hapa...
segan nk sebut pasai macam nak termuntah je....ngeeee


ni lagi....tak dinafikan bekas tu unik cuma aku je xlalu...hikhikhik


tengok kerusi depa...perghhh boleh 2 in 1 ke...makan sambil poo poo kot..hahahaha
kalau jadi camtu mampuih orang sebelah tak lalu nk makan aih ;p


uols kalau nk makan kat kedai camni uols kena la p taiwan noooo
baru jumpak...
hahaha
nama restoran dia modern restaurant
singgah la noooo....
deko dia pasti tertawan dan unik..untuk p makan...aku belum tau lagi...HAHAHA

5 comments:

Saidatul Nazirah Awatif said...

bAgi RM1000 pOwn tAk mAu mAkan kAt sItU
bAgi sEjutA mAu..........

~zaira~ said...

hahaha tudia...
lagi dasat...
macam ngeri je nak makan...

~ CheNTAstobeLLy LEnsHouSe ~ said...

ada laa weii~
kat QB

fRaMe+LenSeS said...

seriously disgusting. kat QB Penang ada satu kak..

~zaira~ said...

hohoho kalau ada adakah kita semua sanggup nak p makan?erkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...