aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, April 18, 2011

pontianak harum siang ikan

Lumrah kehidupan tak semua orang suka dgn kita kan
dan tak semua orang tak suka dgn kita kan
so adilkan dunia ni..ada kasih syg,ada cinta,ada kebencian
hurm..eh aku rasa kebanyakan status fb atau entry di blog aku ni semuanya berbentuk nasihat kepada diri sdri tapi mungkin ada segelintir yang kurang selesa...
nevermind takpelah
normal kan...
orang gojes dan glamer macam aku ni mesti ada yang tak suka kan...hahaha
oh tak sangka pulak aku sering jadi bahan bualan insan2 tersebut apasal ye?
termasuklah cerita baju apa yang aku pakai pun jadi bahan bualan.
sedangkan aku beli semua yang milik aku dengan duit titik peluh sdri dgn kerja yang halal bukan dgn duit sapa2 atau minta pada mereka
so mesti uols yang suka menyibuk dan mengata eh silap pulak suka ambil berat pasal aku tu baca kan semua ni?lepas ni alert la ye...tak perlulah nak terlebih nampak sangat segalanya...
aku tak pernah terniat nak menunjuk@nak mengaibkan diri aku melainkan orang yang membawa mulut puaka tersebut yang menjaja kisah aku.~ada ke org nak story yang terlalu baik@terlalu buruk pasal dia?
eh tapikan aku pun pelik macam manalah mereka2 tu boleh perasan aku pakai baju baru ke baju lama ke..aku tukar itu ke ini ke...aku ada perangai buruk,baik...semua nak pertikaikan
sampai kan gambar aku lakibini dlm fb pun pertikaikan...siap kata dah kawin tp letak gmbr sorg2 apa kes?suka hati la kan....
arghh sudah la persetankan semua itu..
kita jangan jadi setan seperti golongan tersebut.
biarlah Allah swt yang membalas.kita berdoa sepenuh hati supaya mereka dibukakan pintu hati buat baik je pada kita kan...
eh lupa nak bagi tau...
aku sangat hapy skrg...semoga kegembiraan aku xde mata-mata jahat nampak lagi..
syhhh p la jauh2 mata-mata jahat tu yer...
jgn nak amik tau hal rumahtga aku lagi yer..
jangan sampai aku mengamuk kot semua benda hancur...
to yang bertanggungjawab tu igt2lah tanggungjawab...dah janji dgn Allah swt pada hari yang ambil tu sila beri tanggungjawab yang sepatutnya dan jaga dgn sebaiknya bukan abaikan.dosa besar okeh ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...