aydina malaeka tihany

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alexander Seth Ukasyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

✿ The Followers ✿

✿About Me✿

My photo
puan raihana humaira,masih muda remaja ;p,bonda Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah ,sangat simple,degil,sensitip,nakal,ceria,suka senyum dan sangat optimis dalam kehidupan .~doakan saya dan anak anak bahagia di dunia dan akhirat!~

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany dan Alexander Seth Ukasyah selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, July 31, 2012

asal buka puasa je mesti jadi macam ni....

Assalamualaikum ^^

Yeah...
berbuka puasa pada ramadhan ke 10...
lately lepas je berbuka...memang aku terus fail.
letih sangat kot.
nak kata buat kerja macam macam tadak la pulak..dok opis pagi pagi je rekod itu ini..mai tengahari berpoyes poyes tunggu dekat kaunter je...
haishh itu pun letih jugak ke?
habis kuat aku susun,cop buku,lepas tu buat aktiviti dengan budak budak tu sikit...
tu kalau rajin la...

tapi tatappp penat...
ni tengah menaip ni pun dekat dua puluh kali aku menguap....
haish..tak cukup suplement ke aku ni....
ke aku dah tak kuat ni...
masa berbuka aku rasa aku dah makan dengan jayanya je...
padahal..hari hari aku makan kurma berbiji biji hehehehe
taip tiap hari makan nasi...tapi kalau makan masa berbuka..masa sahur tak makan dah..begitulah sebaliknya...
minum air,jangan tanyalah bergelen gelen la...hehehe
tapi aku tetap jadi letih jugak...apesal ye....
mungkin hakikatnya..aku memang malas,tapi dulu tak malas pun....
pembawakan kot,ye dak...
*ceh salahkan pembawakan pulakss*
 tapikan,sejujurnya sekaranng memang aku tak dapek nak makan banyak,sebab makan sikit je kena stop dulu...lepas tu makan lain...asal makan je perut rasa kembung jeeee...camne nak makan banyak banyak...
kiranya aku macam orang on diet la...
*nak jugekkk padahal perut meninggi....biarlah...orang diet versi orang perut kembung! *ngeee

kesimpulannya di sini...kena sedar diri...aku mengandung jadi tak boleh nak jadi pelahap....
choiiii....baru nak buat penambahan berat badan dengan jayanya...hehehe
segakkan awek ni...baik mengaku.......kalau dak aku sentappppp!!!

comei aih..sama comei dengan dolls tu.....
walid...kalau baby gugurl nanti geng bonda ye...hahaha


pssstttt ~ aku tak siapkan lagi beg bawak p spital...tok,dengan mama hari hari dok membebel je...alah....esok esok la aku buat hehehe...emangggg dasarrrrr

ok,baiiiii

Sekian,
Terima kasih sudi baca...


Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak.Semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna,selamat dan semoga aku bersalin normal,ikut due 10.10...Aamin... 

2 comments:

cikpingu said...

sediakan laaaa... tp xpe.. rilex2 dlu..haha... emang dasarrrrr

Raihana Humaira said...

umie ~ hahaha...pemalas kan...tunggu la lepas raya...bajet mmg bersalin bulan 10 ni...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...