✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, July 24, 2012

merasmikan stokin pantang sebelum tempoh berpantang.

Assalamualaikum ^^

Wah....pagi ni hujan uols dekat kedah ni...
sangat syiok..petang semalam hujan,rini hujan...rasa redha je puasa dalam keadaan macam ni...lega sangat.Alhamdulillah...dipermudahkan...

hari ni kan...aku telah merasmikan stokin berpantang...
ritu kan aku war war nak membeli stokin HPA,tapi tup tup tak jadi sebab kawin aku offer beli stokin DCL dengan harga yang maha murah...apa lagi rembat jelah...jimaaat kennnsss...

sempena kesejukan yang melampau ni aku pun dengan jayanya merasmikan stokin berpantang tersebut.
padahal memang dah spare stokin tu tempek letak dekat pocket bag lappy...niat tu dah pasang awai awai...cuma masa tidak mengizinkan...
maka dengan itu hari ini telah terjadi sesuatu yang bersejarah...
lepas je sapu krim tumit pecah....*siyes aku lupa nama menatang tu nak amik tengok dalam beg aku segan gila*
aku pun sarung lah stokin tersebut...
haish..syiok pulak..tambah-tambah ada love love ...
lagi love la aku yang pakai ni...
biasalah aku kan jenis yang tak sabar nak test kalau benda baru ni....
kalau boleh aku nak paksa anakanda pakai baju baju dia semua sekarang...hahaha
gila kentang perangai ni memang keji kan...weksss



moh ler kita share tentang kebaikan stokin DCL ni...
dan kawan yang jual dekat aku tu kata stokin ni boleh pakaimasa pregnant.
boleh mengurangkan bengkak kaki...kan kaki aku membengkak since 3month prgnt lagik....bukan sebab berat naik,berat okeh je..misi dekat klinik pun konpius hehehe

weweeiitt  kau tengok model dia...tauker sdri okeh!
jimat seh..tak payah hired hired model dah kihkihkih


DCL Bio Energy Socks:
DCL Bio Energy Socks is made of pure cotton and is embedded with Bio Ceramic which emits long range infrared. The long range infrared ray can penetrate into the part of our soles and promote the circulation of blood. It also helps prevent bacteria growth, eliminate foot odour and itchiness. It is an ideal health product for the whole family.

Function of 
DCL Bio Energy Socks:1. It helps to promote blood circulation and enhance the constitution and health of the human body.
2. It helps to alleviate cramps.
3. It prevents bacteria growth, liminate foot odour and itchiness.
4. It is able to help prevent vigorous sweating effectively and maintain the dryness and comfort for the feet.

Price/Harga:
Code/Kod:PC-5
Stokin Bertenaga Bio-DCL/ DCL Bio-Energy Socks
WM: RM38.80 | EM: RM41.80 |Bru / S'pore: $20.00


Stoking Bertenaga Bio-DCL:
Stoking bertenaga Bio DCL diperbuat daripada kain kapas yang berkualiti dan ianya mengandungi Bio Seramik yang dapat mengeluarkan pancaran infra merah jarak jauh. Pancaran infra merah jarak jauh dapat meransang bahagian-bahagian tapak kaki dan menggalakkan peredaran darah. Ia juga membantu mencegah pembiakan bakteria dan menyingkirkan bau kaki yang busuk serta melegakan gatal-gatal di tapak kaki. Ia merupakan produk penjagaan kesihatan yang baik untuk seisi keluarga.

Fungsi Stoking Bertenaga Bio-DCL:
1. Membantu menggalakkan peredaran darah dan meningkatkan konstitusi serta kekuatan tubuh manusia.
2. Dapat membantu melegakan kekejangan dengan berkesan.
3. Mencegah pembiakan bakteria dan menyingkirkan bau kaki yang busuk serta melegakan gatal-gatal di tapak kaki.
4. Dapat menyerap peluh dengan cepat dan berkesan supaya kaki sentiasa kering dan selesa.





sat aku nak tanyang bahan bukti kaki aku sekarang
muahaha...

nak jugak tayang kaki burukss dia....


saja senget senget kan kaki tu nak tunjuk love love dekat uols...hahaha
gila perasan loving bila pakai stokin ni :)
aku baca testimoni orang,ada yang kata bagus buang angin dalam badan...bila pakai asyik terkentut je...ngeh3x
lepas tu bau kaki pun tadak...
dah tu...boleh kurangkan dengkuran masa tidur...

buat masa ni aku beli sepasang je dulu...tengoklah bulan depan kalau PM bagi BONUS banyak boleh la aku beli lagi sepasang dua kan...hehehe...nanti nak test beli HPA pulak...

psttt ~ aku harap lelaki kacka tu tak baca entry ni...sebab aku telah menggunakan stokin tersebut hahaha dan berniat untuk pow beliau beli stokin lagi sepasang dua kan...

ok,baiiii.....


Sekian,
Terima kasih sudi baca....

Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak.Semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna,selamat dan semoga aku bersalin normal,ikut due 10.10...Aamin... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...