✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Tuesday, July 10, 2012

warehouse sale!!!

Assalamualaikum ^^

aku dapat info yang sangat mantap,meletop kebammm kebooomm macam mercun tahun baru cinaaaa....

ok,aku dapat info ada 2sale dalam hujung bulan ni...iaitu bulan puasa....

terussss aku stressssssss...tau sebab apa...sebab aku tak boleh p !
hoiii awat tak buat dekat penang ka,ipoh ka,alor star ka...ada jugak chance aku nak p kan....


  • PARENTHOOD EXPO 27-29TH JULY 2012, MALAYSIA'S LARGEST BRANDED MOTHER AND BABY EXPO, MID VALLEY EXHIBITION CENTER, KL.

  • 25hb-27hb -OKBaby Warehouse, Jln BP 7/16, bandar bukit puchong
 aku rasa pening bila tulis semua ni..sebab aku tak boleh p...sob...sob...sob...
uols yang mana p tu tolong-tolong la beli satu,dua barang dekat aku...kalau 5/6 barang pun tak pa...lagi aku sukaa...hahaha
mesti sakit kepala aku hilangkan...kihkihkih


ok,baiiii.....

malas nak tulis panjang-panjang aku sedih ni...ahakss



Sekian,
Terima kasih sudi baca...



Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak.Semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna,selamat dan semoga aku bersalin normal,ikut due 10.10...Aamin...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...