✿ The Followers ✿

✿tabung pahala✿

✿ Doa buat anakanda ✿

" Ya Allah peliharalah anak-anakku,Aydina Malaeka Tihany , Alexander Seth Ukasyah dan Ali abraham saleh selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah mereka, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah mereka dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezeki mereka. Ya Allah jadikanlah mereka sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah badan mereka, dan baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lisan mereka, baguskanlah suara mereka untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Monday, July 30, 2012

opocot kiah propa...

Assalamualaikum ^^

Today is a panas day....hahaha *oh my english*
okeh..cuaca panas kot hari ni...
tunggu masa nak balik kerja lambat je....
padahal lani balik kerja dah awal setengah jam dari biasa.
bila cuaca panas begini mulalah rasa macam dahaga semacam jerk!aiyok..posa posa posa...jangan kau...rugi posa nanti...hehehe
dah dekat jam 4petang mulalah nak melalut bagai...dah nak jadi omak budak pun...perangai terhegeh hegeh lagi...

uols ada facebook dak?
mestila ada...apa ke kurang cerdik kau rai oiiii...zaman lani budak sekolah rendah pun ada pesbuk..dok pong pang pong pang bercintun dalam pesbuk.soalan jenis apakah ini..hehehe

okeh fine,tutup kes.
mestilah ramai kan suka share status pesbuk dan mesti ramai akan kata...suka hati akula pesbuk aku apa aku nak tulis pun hak aku....bukan kau yang bayar bil aku pong!
*aku pun macam tu jugak hahaha*
tapikan,sedarkan anda...banyak mata-mata memandang status pesbuk anda tu...
kalau kita asyik share mengata,mengutuk orang then kawan kawan seangkatan pun join adventure la...konon konon nak jadi nasik tambah...lastnya...dapat sekali dosa tuuuu....yang adooooooo

so aku di sini kalau orang buat status macam tu...aku p komen jugak...tapi komen yang lawak je..yang tadak kena mengena...sebab pada aku orang macam tu jenihhh yang lost mind dan kurang cerdik....bukan apa kalau kita p komen bahan sama orang yang dia marah lagi dia sakit hati,so baik kita p cool kan dia,ye dak?
lelaki kacak tu memang dah sedia ada pesan dekat aku...
"sayang,main facebook ok,saya tak marah tapi jaga maruah saya...sebelum buat status tu fikir dulu....jangan pakai buat je....mata orang memandang..."
oraitt...betul jugak...

in case uols tengok status orang la kan....
dok mencarut bagai,mengata sana sini,sawan tak tentu hala...
1st sekali apa uols fikir....
kalau orang tu belum kawin mesti kita fikir,haishhh mak bapak dia ni tak reti ajar ke...*tu kalau budak budak*
kalau belum kawin dah dewasa sikit,haiiiishhhh dah besar panjang pun dok buat status macam ni lagik...malang betuii sapa bf dia dapat mulut awek macam tu...
kalau dah kawin pulak,haishhhhh iskkk..laki dia tak reti nak marah bini dia ke buat status dok mengata orang ni....macam laki dia tadak maruah ja.....

hambik....ini bukan aku je kata...hasil perbincangan meja bulat dengan 3/4orang rakan...hahaha
hambik kauuu siap bukak meja bulat...tapi bulan posa..makanya meja bulat tanpa air dan makan la...freee..modal air liur jeee...

bila kita pandang status yang orang buat tu agak kurang sihat makanya...kalau kita buat status macam tu pun..haruslah status tu orang pandang jelik je....
jadi berwaspadalah!



pstttt ~ agaknya lepas ni kena printscreen status sendiri kot hahaha


ok,baiiiii


Sekian,
Terima kasih sudi baca...


Ikhlas dari hati,
Raihana Humaira isteri kecintaan Tariq Huzairi,Walid dan Bonda kepada zuriat-zuriat kami yang soleh dan solehah.Semoga Tariq Huzairi cepat ditukarkan ke kawasan yang berdekatan dengan kami anak-beranak.Semoga anakanda lahir dalam keadaan sihat,sempurna,selamat dan semoga aku bersalin normal,ikut due 10.10...Aamin...

2 comments:

Unknown said...

sbb 2 skrg umie bhati2 dlm tulis status... tulis status yg baek2 aje... hehehehe.. :) sejuk laki aku bce tau dak??

Raihana Humaira said...

umie tambah tambah jauh jauh ni...kita tulis buat cc jelah...
sejuk mata dan hati beliau baca kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...